NEW track Handzlowka short

6. září 2011 v 14:14 | Myra43
NEW track Handzlowka short (BTB track by Bzzz1988)
Download: RaceDepartment (reg only)
 


Komentáře

1 vyshi vyshi | 6. září 2011 v 14:22 | Reagovat

na jutubu se objevilo i video z obracene verze shakedownu z polska, ale uz je pryc

2 Myra43 Myra43 | 6. září 2011 v 16:17 | Reagovat

Tady je: http://www.youtube.com/watch?v=RnP093l2dCU
Vypadá to moc dobře :-D

3 vyshi vyshi | 6. září 2011 v 16:48 | Reagovat
4 Miloš-V Miloš-V | E-mail | Web | 6. září 2011 v 18:06 | Reagovat

Obrácený polský Shakedown je i v RSRBR :-)

5 Hoffi Hoffi | 7. září 2011 v 9:48 | Reagovat

Tak já mám obě verze shakedownu z Polska v RBR v BTB verzi

6 Tomáš Tomáš | 7. září 2011 v 10:02 | Reagovat

pekný trať ..... ale mám jednu dôležitejšiu otázku : neviete prečo ne Bergheim nefungje replay? vypíše mi že : tuto trať sa nedá spustiť offline....

7 PajaK PajaK | 7. září 2011 v 14:00 | Reagovat

Já vim že to asi děláš, ale jenom pro jistotu - musí se to spouštět přes opakované záznamy v menu Plugins .. když to chceš spustit jakoby z hlavního menu z profilu hráče -> opakované záznamy, tak to nejde .. ale to je i u Hrádků, Oslí atd. ..

8 Tomáš Tomáš | 7. září 2011 v 16:42 | Reagovat

tak som to chcel pustiť ako ostatné replaye cez plugin opakované záznamy a to mi neide.... vtedy to vypíše čo nechápem..... vyskúšajte či vám ide ....bežné trate ktoré pôjdu v offline sa pustí hneď a tieto ktoré v shake neidú tak na replay treba zadať meno a heslo až tak sa dá prehrať, a na Bergheim taky dám meno a heslo a namiesto replayu mi vyskočí že tuto trať sa nedá spustiť offline....

9 stoca stoca | 7. září 2011 v 20:23 | Reagovat

Ahoj muzu se zeptat jak do rbr dam ty trate btb?? diky

10 Fáďos Fáďos | 7. září 2011 v 21:32 | Reagovat

Když je tu ten Bergheim... Nevíte chlapi, proč se nezobrazují čáry od gum? V té beta verzi s tím problém nebyl... A teď v té finální už za autem žádná čára nezůstává x) x/.

11 Tomáš Tomáš | 7. září 2011 v 22:55 | Reagovat

mne ani nepraší za autom ani na šotke, a na krajnici už vôbec..... no a neide mi replay..... to všetko fungovalo na Bete.....

12 Miro Miro | 8. září 2011 v 10:08 | Reagovat

Ja som si v track.ini miesto particles "ps_japan" dal "ps_british".

[Map125]
....
Particles="Maps\ps_british"
....

13 Mato22 Mato22 | 8. září 2011 v 12:11 | Reagovat

Bergheim by jste měli nejdřív odinstalovat a pak až instalovat novou verzi. Ten rpl ti možná nejde proto, že máš ještě v ini u Bergheimu:
[Map125]
Key=x

To bylo u Bety, teď to tam být nemá. Zkus to v shaku.
A přepište si ty Particles na ps_British, jak píše Miro :-)

14 Tomáš Tomáš | 8. září 2011 v 12:40 | Reagovat

Díky Miro, Mato fakt som neodinštaloval Beta a nainštaloval som novú verziu zato mi nešiel replay ..... už je to v poriadku a pohode ide....

15 Fáďos Fáďos | Web | 8. září 2011 v 20:47 | Reagovat

[13]: Betu jsem oddělával, než jsem tam dal tu finální.
Zkusím to odmazat a uvidím. Teď už to zkoušet nebudu.. x). Ale díky.
Ono to taky není nic extra hrozného.

16 Miro Miro | 9. září 2011 v 11:58 | Reagovat

Testoval zmenu nastavenia MipLevels na Bergheime ( uvedené je to na poľskom fóre). Mne sa FPS zvýšlo dvojnásobne :-) .
Úprava spočíva u všetkých textúr zmeniť MipLevels z 1 a 2 na MipLevels=3.
Hodnoty sú uvedené v obidvoch súboroch track-125_M a O.ini (...\MAPS).
Porovnával som grafické zobrazenie pri zmene tejto hodnoty a na mojom PC je zobrazovanie s hodnotou 3 korektnejšie ako s hodnotou 1, čo by malo byť práve naopak... :-?

17 Myra43 Myra43 | 9. září 2011 v 20:47 | Reagovat

Vyzkoušeno, díky Miro!
:-D

18 Faustýn Faustýn | 15. září 2011 v 15:56 | Reagovat

Tak jsem taky experimentoval s MipLevels a žádnou výraznou změnu jsem nezaznamenal. Dokonce jsem potom přepsal úplně všechny řádky MipLevels=1, 2, 3 nebo 4 na MipLevels=5 a stále mi ta RZ nejde plynule :-(

19 Mato22 Mato22 | 15. září 2011 v 20:43 | Reagovat

Z jednoho návodu:
„Miplevels“ označuje počet „zmenšenin“ v dds. Nižší počet Mipmap může způsobovat trhání, například při sjíždění do údolí → zvýšit počet.

Zas je potřeba větší paměť na grafice při vyšším počtu mipmap.

Na Polským fóru je zvýšení mipmap na 4 a nový balíček textur :
http://www.fileserve.com/file/h7xvXEv/Bergheim.rar
Zmenšené jsou hlavně textury povrchu a stromů (ze 4096x4096 na 1024x1024). Tak to zkus :-)

20 CECH Mira CECH Mira | E-mail | 15. září 2011 v 21:03 | Reagovat

Zdar,dík moc za radu,mě to už konečně jede jak má :-P

21 Mato22 Mato22 | 15. září 2011 v 21:10 | Reagovat

Sem zkoušel ty textury a problém je , že stromy jsou také jen DXT1, takže vypadají dost hnusně :-D
Ale když to někomu pomůže. ;-)

22 Mato22 Mato22 | 15. září 2011 v 22:17 | Reagovat

Zmenšené textury na Bergheim:
1024x1024 (jen v nejvyšší nouzi!!!)
http://www.multiupload.com/43ND1AEFUG

Nejsou všechny, zkopírovat do původních souborů!!!

23 Mato22 Mato22 | 15. září 2011 v 22:28 | Reagovat

A textury 2048x2048 (ty ujdou):
http://www.multiupload.com/XQ3WXZY8PO
:-D

24 Faustýn Faustýn | 16. září 2011 v 16:25 | Reagovat

[23]:Tak prd. Nejdříve jsem vrátil všechny hodnoty Miplevels na původní (respektive jsem nahrál soubory ze zálohy) a zkusil vložit ty zmenšené textury. Obě verze mi při načítání RZ hodí chybovou hlášku, po jejímž potvrzení hra spadne.

Ta hláška zní:
"Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error!
Program: E:/RichardBurnsRally/RichardBurnsRally_SSE.exe
This application has requested the Runtime to terminate it an unusual way.
Please contact the application´s support team for more information."

Škoda, už jsem se začínal těšit . . . :-P

25 Miro Miro | 16. září 2011 v 20:12 | Reagovat

Prepísal si pôvodné rbz týmti od Mata a potom to vypisuje vždy túto hlášku. Chýbajúce textúry. V návode máš, že ich máš vložiť do pôvodného rbz. Mato to mal radšej dať komplet a nebol by problém.
  A tie 2 veľké textúry som si zmenšil po prvom teste...aby som to mohol jazdiť
;-)
  Mne ti MipLevels urobili fakt dosť na FPS. Mal som asi 40 až 45 a ak som dal všade hodnotu 3, tak mi to skočilo na 75 až 85 a to hlavne v úsekoch, kde to sekalo.

26 Mato22 Mato22 | 17. září 2011 v 19:49 | Reagovat

Tak trochu jsem předpokládal, že si nahrajete ten polský balíček textur a do něj zkopírujete ty moje textury, protože tam mají texturu vegetace VEG1 ve špatném formátu.
A v readme je to napsaný, že se to má dokopírovat do rbz a né vyměnit. :-)

27 Mato22 Mato22 | 17. září 2011 v 19:58 | Reagovat

Vyzkoušel jsem to a funguje to. Ta 1024x1024 to je teda nic moc, opravdu doporučuju tu 2048x2048 :-D

28 Faustýn Faustýn | 21. září 2011 v 15:26 | Reagovat

[26]: Hlášku o "doplnění" jsem při prvním čtení špatně pochopil :-?

Tvé upravené soubory jsem vložil do těch původních a hra zase jede.
Zlepšení jsem zaznamenal, ale stále to není v mém případě řešení úplné. Přece jen ten můj PC už něco pamatuje . . .

Dík za trpělivost

29 Mato22 Mato22 | 14. října 2011 v 21:45 | Reagovat

Tak to po článku Romana Bárty musím upravit. Moje dvě textury mají Mipmap 11, tak si to pro jistotu upravte. Ty polské zmenšené mají 4 až 11

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama